Manzara recenze: Zákazníci si stěžují, vyplatí se zkusit?

Pokud pokukujete po nějakém novém e-shopu, ze kterého byste si mohly objednat oblečení a doplňky, pravděpodobně celkem brzy narazíte na e-shop Manzara. Jelikož nemá příliš dobré hodnocení, podíváme se, jestli se vyplatí mu dát i přes tento defekt šanci.

Ne každý má zájem nakupovat v ověřených internetových obchodech. Hlavně kvůli tomu, že módní styl každého z nás se diametrálně liší. A větší obchody obvykle prodávají oděvy, které vypadají podobně. (Což souvisí s módními trendy dané sezóny.) Klasické obchody s oděvy jsou navíc pro mnoho lidí drahé, takže pokukují po dalších alternativách, jak přijít k pěknému oblečení za přijatelnou cenu.

Na druhou stranu, tuhle lidskou slabost znají i podvodníci, kteří ji dovedou často dobře využít. Proto se lze setkat s velkým množstvím podvodných, nebo vyloženě neseriózních obchodů.

Vyplatí se riskovat nákup v e-shopu Manzara?

Co je Manzara?

Manzara recenze

Manzara je na první pohled normálně vypadající e-shop, který nabízí boty, šaty, bundy, plavky, trička a svetry, spodní prádlo a mnoho dalších věcí pro každodenní použití a nošení. Také na něm najdete výrobky pro děti a pro muže. Sortiment pro ženy ale většinově převládá.

Ceny na e-shopu Manzara vypadají standardně, nevypadá to tedy tak, že by mělo jít o přeprodej, nebo o e-shop typu Wish.

Co byste měly vědět?

Manzara recenze: Zákazníci si stěžují, vyplatí se zkusit?

Když se proklikneme do kolonky O nás, zjišťujeme, že e-shop Manzara funguje mezinárodně. Má ale české zastoupení, které je u GLS depa 59 (MANZARA GIBON D.O.O.). Původně je Manzara ze Slovinska.

Co se týče kontaktů, našli jsme jen obecný e-mail na info a telefon, u kterého si nejsme přesně jistí, komu se vlastně dovoláme. (Pokud vůbec.) Informace o tom, že je nákup 100% bezpečný je sice milá, ale vzhledem k tomu, že Manzara nepatří do Ověřeno zákazníky, jeví se nám tato informace poněkud nedůležitě.

Doprava

Doprava z e-shopu Manzara probíhá skrze GLS. Cena poštovného je 99,-. Vrácení zboží je pak možné do 14 dnů, jak to uvádí zákoník. V případě reklamace pak mají kupující směřovat své požadavky na již zmíněné depo v Kolíně.

Zkušenosti

Manzara zkušenosti

Nyní se podíváme na to nejdůležitější. Tím jsou recenze lidí, kteří se rozhodli nákup na e-shopu Manzara risknout.

Lidé uvádějí, že:

  • Po potvrzení a uhrazení objednávky nebylo dodáno zboží, vrácení peněz trvalo delší dobu
  • Zboží nevypadá tak, jako na fotkách
  • Oblečení je ušito z nekvalitních materiálů
  • Neodpovídá číslování
  • Výrobky jsou předražené
  • E-shop špatně komunikuje
  • Nedoporučují nákup
  • Po vyprání se jim oblečení rozpadlo
  • Na webu jim chybí povinné identifikační údaje

Drtivá většina zákazníků nebyla s nákupem na Manzara spokojená. Z toho důvodu nedoporučuje nákup ani ostatním. 

Máte s nákupem na Manzara nějakou osobní zkušenost? Pokud ano, jakou?

Zdroje informací

https://obchody.heureka.cz/manzara-cz/recenze/ – Manzara (česky)

 

Celkové hodnocení

Ohodnoťte kliknutím na počet hvězd.

Hodnocení 2.4 / 5. Počet hlasů: 50

Buďte první, kdo ohodnotí tento článek.

40 komentářů u „Manzara recenze: Zákazníci si stěžují, vyplatí se zkusit?“

  1. hluboké zklamání , objednala jsem si šaty – přišel hadřík, který nelze použít ani jako noční košili, zboží vracím a jsem zvědavá na vrácení peněz . budu informovat

    Odpovědět
    • Poprvé a naposled!!! Dnes jsem si vyzvedla dle obrázku dvoje šaty… Po rozbalení,jsem si řekla,že tohle je hodně drahý žert!!! Jsou to hadry,které neodpovídají, těm s obrázku ! Nevím jestli, když pošlu zpět skutečně vrátí peníze, nebo jestli mám požadovat zboží, které má odpovídat podle obrázku ?‍♀️.

      Odpovědět
  2. Zboží nedorazilo. Po mých e-mailech s dotazem, že mi zboží nepřišlo, mi odepisovali….Zboží bylo odesláno, čekejte 3-5 dní nebo 6-9 dní. Takže jsem čekala, skoro měsíc. Opět jsem psala a e-shop přestal komunikovat. Peníze asi nedostanu zpět. Veliké zklamání. Tento e-shop nedoporučuji. Neprofeisonální jednání a peníze jsou v trapu. :-(:-(

    Odpovědět
    • Přesně stejná zkušenost,na meil odpoví, slibují vyřízení a nic.Jsem velmi zklamana a znechucená.Stale inzerují nabídku šatů,ty vypadají luxusně ale už bych nic neobjednala.Nemám ani šaty ani peníze.Objednávala jsem 22.7.2022,hned ten den zaplatila

      Odpovědět
  3. E-shop MANZARA…..koupila jsem si šaty a jsem velice….velice zklamaná……šaty vůbec neodpovídají fotce…přišly mi předražené hadry…..nedoporučuji !!!!!
    Už nikdy víc!!! Jana

    Odpovědět
  4. Hrůza! Zboží neodpovídá tomu co bylo na obrázku. Kvalita hadr. A dokonce přišlo i rozbité.
    Nyní 14 dní čekám na vrácení peněz. E-shop vůbec nekomunikuje, doufám že mi brzy uhradí částku, kterou mají. Jinak nevím co s tím….

    Odpovědět
    • Dobrý den. Vše nahlaste na Českou obchodní inspekci. Měla jsem s jedním e-shopem podobnou zkušenost, na fotkách krásné kabelky, ve skutečnosti to byla odporná koženka bez vnitřní podšívky. Vše jsem doporučeným balíčkem vrátila a čekala na připsání částky na účet. Měsíc se nic nedělo, tak jsem situaci napsala na Českou obchodní inspekci. Jim jsem poslala na vědomí kopii a ejhle – peníze byly zpět na účtu během 3 dnů. Takže se nebojte a jednejte !

      Odpovědět
    • Dobrý den,mám podobný problém. Na peníze čekám už dva měsíce. Nezbývá než podat hromadnou žalobu. Pokud nás bude víc snad se to povede. Hezký den Anna Karviná

      Odpovědět
  5. Nabízené zboží je velice pěkně nafocené, avšak realita je naprosto odlišná. Zaslané zboží vůbec neodpovídalo zobrazení, materiál příšerný. Celou zásilku jsem odeslala zpět 24.06.2022 a doposud (do 06.07.2022) jsem neobdržela ani potvrzení, že jim zboží došlo v pořádku, natož příslib vrácení peněz. Pokud v nejbližších dnech nedostanu žádnou zprávu o stavu vrácené zásilky jsem rozhodnuta se obrátit na Českou obchodní inspekci. Pokud mohu doporučit ostatním nespokojeným a podvedeným zákazníkům, udělejte totéž. Takovýto podvodný e-shop nemá na Českém trhu co pohledávat.
    Rozhodně tento e-shop NEDOPORUČUJI !

    Odpovědět
    • Zítra si mám vyzvednout zásilku, ale jak čtu ty negativní komentáře, tak mě přešla chuť. Děkuji za varování. Zítra zajdu do zasilkovny, ať to pošlou zpět. Pěkný večer

      Odpovědět
  6. Nedoporučuji. Zboží přišlo úplně jiné vzhledově i cenově. Jsem zklamaná. Arogantní jednání po telefonu, kam jsem se nemohla dovolat…. Neposílám zpět, nevěřím již tomu, že by mě byly peníze vráceny. Moje chyba, že jsem si dříve nepřečetla recenze… Škoda, že v dnešní době se toto děje e-shop Manzara? Již nikdy více.

    Odpovědět
  7. Objednala jsem dvoje šaty. Přišly hadry, které se nehodí k ničemu. Katastrofální materiál a ušití nekomentuji.Určitě pošlu k posouzení na OI, at posoudí. Nedám jim pokoj, je to k nevíře, co si dnes tyto firmy dovolují.

    Odpovědět
  8. ZBOŽÍ OBĚDNÁNO14.6.2022 ,29.6.2022 REKLAMACE NEDODÁNO POŽADAVEK OBCHODU ZASLTA DOKLAD O ZAPLACENÍ ZASLÁNO.30.6.2022,30.6.2022 VYJÁDŘENÍ OBCHODU ZBOŽÍ PŘEDÁNO DOPRAVCI GLS DNEŠNÍ DEN 20.7.2022 STÁLE NIC SUPER OBCHOD……………………

    Odpovědět
  9. Dnes jsem obdržela šaty no děs běs hadr. Koženková bunda jiná než jsem objednala jsem moc zklamaná a bylo to dost drahé. Už nikdy nekoupím od nich nic!!!!!

    Odpovědět
  10. Hrozná komunikace, hnusné šaty z odporného materiálu. Zkusím poslat zpět a budu s obavami čekat navrácení mých 900 Kč……Nikdy v životě již MANZARA!!!

    Odpovědět
  11. Jiz mesic cekam na dodani zbozi, ktere jsem objednala dne 27.6. Udajne byla zasilka znicena behem prepravy, cemuz uz samozrejme neverim. Takze pokud mi pristi tyden neprijdou penize nazpet, obracim se na COI.
    Rozhodne nedoporucuji neco kupovat!!!

    Odpovědět
  12. Neskutečně ubohá firma, nejhorší, co jsem při nakupování přes e-shopy poznala. Od 20.6. čekám na zaplacené šaty. Ale nehodlám to tak nechat…

    Odpovědět
  13. čekala jsem měsíc na svoje plavky. Po 14 dnech jsem už na mě začala spěchat a tak jsem zkusila zavolat na jejich uvedené číslo. Bohužel to nikdo nezvedal a tak jsem zkusila email. Na ten mi bylo řečeno, že to bude trvat déle z důvodu že e-shop není v Česku a sledovat svůj balík budu moc až tehdy když v Česku bude. čekala jsem ještě dalších 14 dní a nic nedorazilo a ani na můj další email se mi odpovědi nedostalo. Jediná věc což mě těšila byla ta, že jsem zboží měla na dobírku a tak mi v tom neleželi peníze. Objednávku jsem dělala 18.06.2022 a stále zboží nedodali. Až když jsem na internetu zveřejnila svojí recenzi s e-shopem tak jsem dostala odpověď na svůj email. Po měsíci najednou zjistili, že moje plavky nemají na skladě a že mi objednávku musí zrušit. Velice zajímaví přístup hlavně když mi v prvním emailu tvrdili, že objednávku již odeslali. Před asi 3 lety jsem na e-shopu Manzara nakoupila nejdříve šaty podle tabulky mi měli sedět, ale bohužel byli těsné, ale nechtěla jsem reklamaci řešit a tak jsem je darovala dál. Potom když jsem také objednávala plavky na léto tak podle tabulky a vzpomněla jsem si, že posledně mi to bylo menší. Tak jsem objednala o velikost větší. Tentokrát zase dorazilo oblečení takových rozměrů, že bych se do nich vešla 3 krát a ještě by mi byli stále velké. Takže moje poučení na závěr 3 krát a dost. Rozhodně už na tomto e-shopu nebudu nic zkoušet.

    Odpovědět
  14. PLATBA PROBĚHLA PŘEVODEM Z ÚČTU V ČERVNU, POTVRZENÍ O PŘIJETÍ ŽÁDNÉ, ZBOŽÍ TAKÉ NEDORAZILO, ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI TENTO E-SHOP, SLUŠNĚ ŘEČENO- PODVODNÍCI, NA KTERÉ OPĚT NIKDO NEMÁ.

    Odpovědět
  15. Rozhodně nic u nich nekupovat,objednala jsem tričko,které bylo krásné na obrázku a přišlo úplně něco jiného,zřejmě fotí jiné zboží.

    Odpovědět
  16. dobry den u vas jsem si objednal letni damske saty pak jsem zjisti ze saty jsou pres prsa male tak jsem je poslal spatky na adresu G2Sdepo59_GIBON9.0.0 dolany u Cervenych Pecek 73 zatim jse nedostal zpatky zadne penize dekuji za kladne vyrizeni

    Odpovědět
  17. Přidávám se k podvedeným zákazníkům. Dnes 29.8. 2022 mi byly doručeny „letní šaty“, objednané koncem června. Nařasený šustící hadr je prezentovaný jako elegantní šaty NINELLIA za 749,- Kč, neprodyšný pytel jako elegantní šaty URSI – cena 799,- Kč. Po dnešním přečtení recenzí váhám s vyhozením další nemalé finanční částky za platbu poštovného při vrácení zboží. Zboží jsem platila až při převzetí, ovšem do balíčku nemůžete předem nahlédnout. Už dlouhá dodací lhůta ve mně vzbuzovala nedůvěru. Poučení – číst recenze!!!

    Odpovědět
  18. Velké zklamání. Elegantní zelená halenka na fotce. V balíčku modrý, předražený hadr. Lituji, že jsem si recenze nepřečetla dřív. A co čtu, nevím jestli vracet a doufat že se vůbec dočkám peněz.

    Odpovědět
  19. Obrovské zklamání, hrůza a děs, objednané zboží bylo potvrzeno, ale bylo dodáno zcela něco jiného. Předražené hadry a komunikace uboha. Můj požadavek -aby mi byl zaslan odkaz na přesně objednané zboží mi bylo odpovezeno, ze zboží mohu vrátit. Nikdy více, varují všechny, kteří podlehnout krásným fotkám, skutečnost je zcela jiná. Mrzí mě, ze jsem si nepřečetla dopředu recenze na tento s-shop. Asi by bylo nejlepší, doporučit COi tento e- shop prověřit.

    Odpovědět
  20. velké zklamání, objednala jsem si 4 halenky, pouze dvě jakžtakž odpovídali obrázkům, ale druhé dva kousky byly úplně něco jiného. Objednala jsem si duhovou blůzku a letní louku a dostala jsem triko čepice vánočních skřítků s frňákem a druhý triko byly příšerné vánoční vločky.
    už nikdy! fotky mají krásné, skutečnost neodpovídá obrázkům a ani objednávce
    fakt jsem byla nasr*ná

    Odpovědět
  21. Krásně nafocené šaty, po rozbalení hrůza. Neodpovídá ani střih, ani velikost. Šaty, co jsem si objednala, vypadaly na fotce jako opravdu elegantní večerní šaty přestřižené v pase. Ve skutečnosti přišel pytel s gumou v pase ala selka, přes prsa těsné, v pase širokánské, úzké průramky. Je jasné, že jde o zboží z Číny, kdy typický je vždy malý rozměr přes prsa, úzké průramky a guma v pase. Celkově nevypracované, působí dojmem domácího ušití laikem. Navíc pomuchlané. Mělo mě varovat již to číslování. Jakmile mají XXXXXL, je to vždy výrobek z Číny. Při takovém to standardním číslování by člověk musel vážit 200 kg 🙂 Ve skutečnosti jejich XXL v míře přes prsa odpovídá EU číslování 42.

    Odpovědět
  22. Objednala jsem pletený svetr zelený přišel úpletový hadřík katastrofa ,budu reklamovat a popřípadě oslovím obchodní inspekci.

    Odpovědět
  23. Objednala jsem si u firmy letni saty . Podle fotografie mely byt volne, dlouhe ke kotnikum, se zajimavym rukavem a napadnym tiskem na prednim dile sukne.Takova rozevlata letni zalezitost. Material nic moc, ale dejme tomu …
    Prislo „neco“ usiteho tim nejjednodussim zpusobem na svete, navic s kredencioznimi rameny, prestrizeneho pod pasem, takze se o nejake rozevlatosti fakt mluvit neda! Navic tisk nebyl temer videt, ale to uz je detail ! Neverim ani mixu s 35 proc. bavlny! Proste totalne nepadnouci, umely hadr ! Fotografie a realita jsou dva svety !!!! Fakt tedy je, ze vzdycky je jen jedna fotografie, neexistuje pohled z boku, ze zadu, nevite jestli je material pruhledny, atd.
    Neumim si predstavit zenskou, ktera si pri plnem vedomi vezme takovy „saty „na sebe ….

    Odpovědět
  24. Dobrý den,

    připojují se také k negativní recenzí. Také jsem naletěla a už nikdy více. Objednávka byla na elegantní šaty a dorazilo něco co bych mohla použit alespoň na plavky a možná pouze na jedno použití.

    Odpovědět
  25. Dobrý den,
    tak i já přispěji svou troškou do mlýna-objednala jsem si kardigan, takový dlouhý, rozevlátý, střih do A a přišlo mi cosi tak do půli zadku a minimálně 10x vyprané a plstnaté. Velikost jsem si objednala 5xl, protože mám velká prsa a mám ráda plandavé věci, ale mám to upnuté a přes prsa mi chybí asi tak 10 cm, nezapnu ten děs. Jo a nejsem žádný stokilový mastodont 🙂 A svetr vypadá jako vesta co měl děda, když chodil do sklepa pro uhlí, nikdy více tento obchod.

    Odpovědět

Napsat komentář