Avenberg recenze: Spokojenost, nebo zklamání?

Pomalu nám začíná krásné počasí, což je skvělý čas pro výběr nového zahradního nábytku. Možná jste se ale rozhodli, že své volno využijete k celkovému zvelebování vašeho bytu, nebo domu. Dnes se proto zaměříme na recenzi Avenberg.

Jakmile se udělá krásně, kdo může, ten se přesune se svými běžnými, ale i volnočasovými aktivitami ven. Delší dny vybízejí nejen k lenošení na zahradní lavičce, nebo v křesle, ale i k venkovním oslavám, které jsou mnohdy spojené s hodováním u grilu

Kdo je od přírody kutil, ten se během jara a léta dost možná přesune i k pracím, které se týkají zvelebování jeho bydlení. Kromě renovace kuchyně, nebo ložnice se může rozhodnout, že si o letošní zimu poprvé zapálí oheň ve zbrusu novém krbu.

Dnes si proto posvítíme na výrobky a služby, které poskytuje Avenberg.

Co je Avenberg?

Avenberg recenze: Spokojenost, nebo zklamání?

Avenberg je e-shop, který patří pod CATINI EUROPE s. r. o., která sídlo v Česticích. Jako takový se zabývá prodejem nábytku a dalších potřeb, které jsou spojené s bydlením.

V jeho sortimentu najdeme například:

  • Bydlení
  • Dílnu
  • Grilování
  • Seniory
  • Zahradu

Při bližším zkoumání jsme narazili dokonce i na sekci “Péče o tělo”. Kdo by ale čekal, že v ní najde kosmetiku (jak to občas bývá u velkých obchodů s elektronikou, které vám nabízejí i koupi zboží denní potřeby), ten by se nepěkně pletl. Najde v ní totiž vychytávky, které mají lidem usnadnit život.

Avenberg recenze: Spokojenost, nebo zklamání?

Z toho důvodu v ní objevíte například zvyšující podložku/sedák na křeslo, masážní kartáč, koupelnové madlo nebo prodlouženou ruku. Do značné míry se tato kategorie překrývá s výrobky pro seniory.

Sortiment e-shopu

Jak už jsme se zmiňovali na začátku, Avenberg nabízí široké spektrum různých produktů, které alespoň jednou za život nakoupí skoro každý.

Zmínit bychom mohli například zahradní nábytek, sítě do dveří, křesla a lehátka, vchodové stříšky, úložné prostory, kancelářské židle, popelnice a sudy, nářadí, vozíky, krby a ohniště, udírny, plynové grily, bazénové příslušenství, houpačky a tak podobně. Sortiment e-shopu se proto zdá být tematicky jednotný a na první pohled bohatý.

E-shop

E-shop Avenberg vypadá na první pohled docela v pořádku. Jeho design sice není bůh ví jaký, ale pro potřeby nenáročného zákazníka to úplně bohatě stačí

Jak už bylo uvedeno výše, přímo před vámi se objeví několik hlavních kategorií, ve kterých je několik dalších podkategorií. Ty se zájemcům rozbalí po najetí kurzorem. V případě, že se prokliknete do nějaké hlubší sekce vám ke snazšímu pohybu poslouží i strukturované menu po levé straně stránky

Avenberg recenze: Spokojenost, nebo zklamání?

Hlavní stránka nám, stejně jako u jiných e-shopů, ukazuje přehled těch aktuálně nejzajímavějších nabídek. To nás zaujalo, takže jsme na jeden z bannerů klikli a čekali jsme na přesměrování. (Které bez problému funguje.) V případě, že nechcete na e-shopu nic složitě hledat, využijete jeho vyhledávač, který vás upoutá na první pohled tím, že svítí zeleně. Smysluplný se nám zdá být i velký piktogram košíku vpravo nahoře a možnost přihlášení.

Co e-shopu moc nelichotí je trochu zastaralý přehled produktů. Na druhou stranu, každé políčko ukazuje cenu, fotografii a to, zda je produkt skladem. Dokonce máte možnost ho porovnat s jiným zbožím v nabídce. Takže se zdá, že máme před sebou všechny důležité údaje, které jsou k realizaci nákupu potřeba. Po výběru jednoho produktu se před námi (kromě názvu a ceny) objeví i galerie a celkem propracovaný popis produktů.

Platba a doprava

Dejme tomu, že nás zaujala závěsná pěstírna jahod. Jakým způsobem nám ale bude dopravena? A jak ji budeme moci zaplatit?

Když jsme tento produkt dali do košíku, objevil se před námi přehled celé objednávky. Pokračujeme dále. V další záložce máme vyplnit naše osobní údaje, jako je jméno, adresa a podobně. 

Co se ale týče dopravy a platby, nemáme si jak vybírat. Jediné, co v této sekci vidíme je dobírka za 19,- a možnost dodání přes expediční náklady – balík za 159,-. Vůbec ale není uvedeno, zda se jedná o balík, který bude dopravený poštou, PPL, GLS nebo třeba přes InTime. Zajímavé je, že se zákazníkům e-shopu Avenberg nenabízí možnost vyzvednout si objednávku na kamenné pobočce, nebo na jakémkoliv jiném výdejním místě

Avenberg recenze: Spokojenost, nebo zklamání?

Ze zvědavosti jsme nahlédli do reklamačního řádu, ve kterém se píše, že v případě nutnosti (například kvůli poškození) je nejlepší obrátit se na autorizovaný servis konkrétního výrobce. Nabízí se tedy otázka, proč tuto službu Avenberg zákazníkům neposkytuje sám, když jejich zboží prodává. Na servisní středisko Avenberg se můžete obrátit jen v případě, že výrobce žádný servis neuvádí. Na druhou stranu, musíme dodat, že z dalších informací (jako je například uvedený e-mail, telefon a další důležité kontakty při řešení závad, nebo zaslání nadměrného zboží zpět) Avenberg nabízí proaktivně pomoc.

Zkušenosti zákazníků

O tom, zda je nákup na e-shopu Avenberg dobrým nápadem ale rozhodují především zkušenosti zákazníků, kteří se v něm odhodlali nakoupit. Vyplatilo se?

Ti, kteří mají s nákupem na Avenberg pozitivní zkušenost říkají, že:

  • Vše proběhlo bez problémů
  • Má e-shop dobré ceny
  • Obchod komunikuje
  • Zboží bylo dobře zabalené a vždycky přišlo v pořádku
  • Kvalita a vzhled zboží převyšuje zaplacenou cenu
  • Se jim dobře orientovalo v e-shopu

Ti, kteří měli nějakou negativní zkušenost říkají, že:

  • Dodání zboží trvalo dlouho
  • E-shop mezi objednávkou a dodáním málo komunikuje
  • Cena přepravného je příliš drahá
  • Někomu nepřišlo objednané zboží vůbec
  • Někomu přišlo několik balíků v různé dny, čímž se navýšila i cena za přepravu
  • Některé návody jsou velmi těžko srozumitelné
  • Není žádná kamenná výdejna

Reakce lidí na nákup v tomto e-shopu jsou velmi rozporuplné. Většina z nich byla pozitivních, ačkoliv v řadě z nich se objevovala téměř nulová komunikace e-shopu, která by se týkala postupu dodání zásilky. Mnoha lidem nevyhovuje ani doprava, během které se stává, že je zboží doručeno na několik kol. Existují ale dokonce i lidé, kteří nebyli s nákupem na e-shopu Avenberg spokojení vůbec. 

Pokud bychom to tedy měli nějak rozseknout, Avenberg je malý e-shop, který se snaží dodávat vše včas, ale z našeho pohledu nemá prostor na to, aby se mohl věnovat všemu, co jeho chod obnáší. (Všudypřítomná zákaznická podpora atd.) Je proto důležité se před nákupem připravit na to, že bude z vaší strany (nejspíš) potřeba trochu větší dávka trpělivosti.

Máte s nákupem na e-shopu Avenberg nějakou vlastní zkušenost? Budeme rádi, když nám ji napíšete do komentářů pod článkem. 

 

Celkové hodnocení

Ohodnoťte kliknutím na počet hvězd.

Hodnocení 3.1 / 5. Počet hlasů: 69

Buďte první, kdo ohodnotí tento článek.

31 komentářů u „Avenberg recenze: Spokojenost, nebo zklamání?“

  1. 12.dubna 2020 jsem si objednala lavičku za 899kc. Do dnešního dne nedorazila. Do e shopu jsem několikrát psala ohledně urgence objednávky. Odepsali že musí zboží naskladnit a do dnešního dne objednávka nedorazila.

    Odpovědět
  2. Velmi špatná zkušenost, objednaný nábytek za 10 tisíc, doprava stála 1300 Kč.
    Nábytek otevřu a co přijde, zděšení, nábytek co ani nejde poskládat,části se odlupují,sedačka celá prohnutá jako by už byla použita.Celkove velmi špatná kvalita.
    Teď budu čekat na vrácení peněz.

    Odpovědět
  3. Dneska 23.7. Dorazila objednávka grilu od Avenberg, jde o gril s udírnou – lokomotiva, objednáno 17.7.2020 vše dorazilo vporadku pečlivě zabaleno, trochu dražší přepravní náklady, ale 18kg je asi nadváha, ale jinak spokojenost, možná jediná vada větší grilovací rošt mohl být nerezový, protože je rošt vdodavanem grilu něčím ošetřen, aby to nemělo vliv při grilování, uvidíme, pro jistotu použij teflonovou podložku a uvidíme.

    Odpovědět
  4. Velká nespokojenost s dodaným zbožím, možná maličkost místo černé objednané barvy- stříbrná .Dovolila jsem si asi dost, když jsem nesouhlasila- nepřípustné jednání, arogance, nezájem .Nikdy více

    Odpovědět
  5. Moje zkusenost je priserna.. objednala jsem v kvetnu gril k dodani do 14 dnu.. do dnes nic nemam a je srpen neustale tvrdi, ze jiz davno dali dopravci, ten tvrdi, te nedali.. nyni napsali ze se ztratilo a ze mam opet objednat

    Odpovědět
    • Dobrý deň,mám podobnú skúsenosť. Pán záhradník,ako majiteľ,konateľ,servisak a podľa mňa aj majiteľ zemegule ,má super schopnosť,nahnevať zákazníkov do minúty.a tie jeho operátorky…väčšiu arogancii som nezažila. Klamanie majú v DNA,raz sa určite nájde zákazník,čo im to spočíta..

      Odpovědět
  6. Objednal jsem si plynovy gril Vermount. Dodani trvalo mesic. Jiz jsme na nem grilovali asi 5x. Prvni grilovani castecne nestyka omastek do zachytne nadoby, ale tece po dvirkach a kape na zem, cimz mi to znicilo novou zamkovku. Jelikoz odkapovy plech nema uprostred odkap a grilujete vice masa, tak odkapany olej vzplane a je po grilovani. Odkapovy plech je 3cm pod horakema pri 4 grilovani upadly kolecka jelikoz se rozlamuji nozicky. Opravduskvely vyrobek. Co by jsme chteli za 6.000,- Kc
    Jiz nikdy nic od aventbergu.

    Odpovědět
  7. Jsem velice spokojená. Křeslo přišlo druhý pracovní den po objednání, dopravce byl velmi vstřícný a ochotný, balík v naprostém pořádku. Křeslo přesně odpovídá popisu toho, co jsem si objednala.

    Odpovědět
  8. Tenhle obchod je velké zklamání. Objednali jsme zde sedačku, a samozřejmě jsme nečekali žádnou parádu, a proto jsme byli spokojeni v jakém stavu přišla. Po 9 měsíci užívání se celá zkroutila. Pán, který semnou komunikoval ohledně reklamace, mi sdělil ať někoho poprosím a sedačku mi opraví! Jako vážně? Vy si říkáte seriózní obchod? Nevím co teď. Sedačka je na vyhození. Opravdu je nechutné, když je někdo takhle schopný okrádat lidi. Dejte si pozor a tady opravdu ne!!

    Odpovědět
  9. Obchod absolutně nedoporučuji. Zboží (pohovka) dorazilo poškozené (nedivím se, když bylo zabaleno jenom v teňoučké krabici), první paní na infolince mi hned vynadala, před infem ohledně reklamace se hovor přerušil, následně jsem byla spojena s kolegyní, která byla podobně ochotná, hovořila tak rychle, že jsem ji nebyla ani schopná přerušit a když se mi to povedlo, vyštěkla na mě, že mi to asi nemůže říct, když pořád mluvím a ještě mě stihla osočit, že jsem kolegyni zavěsila schválně. Ano, dělám to tak běžně, že když někam volám, protože potřebuji informace, zavěsím, ještě před tím, než ty informace dostanu… to je přeci logické. Vybavuji postupně celý byt, jsem ráda za každou ušetřenou korunku a tak objednávám od různých firem. Takové chování jsem ještě nezažila. Jak s malým parchantem, absolutně neochotní, nepříjemní až zlí. Podala jsem reklamaci a předpokládám, že se mi moje potřeba ušetřit ještě pěkně prodraží. NAPROSTO NESKUTEČNÉ JEDNÁNÍ!

    Odpovědět
  10. Dobrý den,
    má zkušenost s produktem je negativní. Protože rádi opékáme i grilujeme, řekli jsme si, že vyzkoušíme gril a ohniště v jednom, abychom ušetřili místo na zahradě. Koupili jsme Terasový krb+ohniště+gril Avenberg California. Reklama i fotografie zaručovali multifunkčnost. Už když vana přišla, byli jsme zklamaní. Pár kousků tenkého plechu rozhodně nemělo tu cenu, za kterou to prodávají. Přesto jsme to zkusili. „Grilovali“ jsme pouze dvakrát. Rošt se pokroutil. Vana je mělká a rošt na maso je příliš nízko, hned nad rozpáleným uhlím, takže maso se ihned spálilo. Pak zkusíte dát méně a méně uhlí a to se zase neupeče vůbec. Jestli se někomu podařilo ugrilovat na tomto produktu dobře maso, prosím napište také recenzi a poraďte… Navíc se vana propaluje, nevím za jak dlouho se propálí do díry.. Zboží jsme zkusili vrátit, ale pán ze servisu mi dal 15min přednášku s tím, že 1. jsme nešikovní pak 2. je to přece multifunkční a jako od takového nemůžeme čekat 100% účinnost u všech alternativ pak 3. Co bych chtěla za 1300Kč, na grilování si mám koupit gril za 5000Kč. Toto ohniště má doma a využívá ho jako ohniště na pečení buřtů do jedné hodiny. Přičemž se pod ním propaluje tráva (on byl přeci tak chytrý, že ho jako gril nepoužil) má jistě pravdu, ale obecně. Proč se takové produkty vůbec nabízejí? Lapače na hlupáky.. Děkuji, nám zase nezbyde nic jiného, než si vykopat novou díru na ohniště a na grilování zapomenout.
    S pozdravem D.P.

    Odpovědět
  11. Zboží bylo v pořádku, ale co se týká doručování a komunikace se zástupkyní firmy? Nic horšího jsem nezažil:
    – nemáte vůbec tušení, kdy zboží dostanete (to vám potvrdí, až dáte závaznou objednávku)
    – dostal jsem sms, že zboží bylo vyskladněno (pak tedy mají 7 dní na doručení), ale zboží už došlo před touto sms
    – atd atd.

    Odpovědět
  12. Zboží přišlo za 2 dny. Pečlivě zabalené, nepoškozené. Návod srozumitelný. Cena za zahradní set Mallorca Ibiza nás mile potěšila. Velká spokojenost. Nic nechybělo a odpovídalo všemu, co jsme si objednali, můžeme doporučit.

    Odpovědět
  13. Takže milý Avenbergu, to co vy předvádíte je neskutečný… Komunikace nulová
    Ochota nulová
    Vaše výrobky jsou k poblití..
    Na vašich grilech bych nejradši ogriloval Vás.

    Jste mizerové a můžete počítat s tím,že to bude mít dohru. ČOIjku pošlu na Vás.

    Odpovědět
  14. 16.8 jsem objednala ratanový nábytek.Doručen mejl,že zboží bude naskladněno na konci mesice. Začátkem září jsem jim volala co je se zbožím. Bylo mi řečeno,že bude až 15.9.Do dneška zboží nemám ani zprávu o tom jestli ještě někdy bude.Objednavku stornuji a jsem ráda,že jsem neplatila dopředu.

    Odpovědět
  15. Dnes jsem se pokusil reklamovat televizní křeslo zakoupeno před rokem a půl. Začali praskat švi a propadl se sedák. Na křesle se sedí dost málo,jsem dlouho v práci a víkendy travíme na chatě. Takže na křesle se sedí ,když to přeženu cca 25 hodin denně. Bylo mi zděleno,že je to mechanické opotřebení a na to se záruka nevztahuje. Na křesle je potah,aby se člověk nezpotil a nějaký trouba co dělá reklamace vás takhle pošle do…. Víckrát už od nich nic nekoupím a zkusím to řešit pre ČOI.

    Odpovědět
  16. koupil jsem si zahradní AKU trojkombinaci,fukar,nužky,ruční sekačka trávy.Už po roce jsem nesehnal náhradní nože do sekačky,nejspíš jí musím vyhodit,nemužu je nikde sehnat

    Odpovědět
  17. Velmi negativní zkušenost. Houpaci křeslo přišlo s polamanymi lamelami a z obalu vyletlo hejno černých musek. Komunikace s ředitelem zeměkoule příšerná. Po mnoha telefonickych a mailovou korespondenci jsem se dočkala vrácení peněz. Už nikdy více.

    Odpovědět
  18. Negatívna skúsenosť s tovarom. Dodaný tovar poškodený, neodpovedal obrázku. Zlá kvalita. Dostali sme síce cenovú refundáciu, ale už by som tam nikdy nejakú nenakupovala.

    Odpovědět
  19. Objednala jsem si nerez gril po necelém roce jsem zjistila že rezne když jsem ho reklamovala bylo mi napsáno že jsem a ním špatně zachazela ale že ty věci, které zrezly nebyly nerez nárok na reklamaci nemám vědět že tato firma se takhle chová k zákazníkům tak bych si o nich nic neobjednala a ani jí nedoporučuji

    Odpovědět
  20. Po objednání sedací soupravy přišlo veliké zklamání. Souprava je z laciného materiálu, který nešel smontovat je ihned prosezený a vše je šílené. Firma je arogantní a nedá se s ní komunikovat .!!! nedoporučuji jsou to podvodníci .

    Odpovědět
  21. Objednala jsem set 4 zahradních židlí. Nikde nebylo uvedeno, že dorazí v demontovaném stavu, proto bylo překvapením, když dorazily dvě ploché, poměrně lehké krabice. Cena dopravy byla 700 korun, proto velké zklamání. Za ty peníze bych nikdy neobjednala demontovaný nábytek.

    Odpovědět
  22. Úplně hrozné ,sedačka nelze namontovat ,nic tam nesedí absolutně otřesné provedení šunt slabé slovo ani rozměry nesedí s popisku .To je normální zlodějina ,na to by se měla zaměřit čoi ..Nic nekupujte jestli se chce vyvarovat nervům ..Kdybych četl recenze tak jsem nemusel tak dopadnout . !!!!!

    Odpovědět
  23. Hrůza, 27.3. 2023objednání Solární sprchy s požadavkem dodání 10.6., odpověď z 3.4.pozadavek nelze splnit,tak požadavek storno zaslal na objednavky@avenberg.cz a to bylo potvrzeno,ale dnes zpráva, že je tato sprcha připravena k vyskladnění .Následovala další telefonicky komunikace storno.Pani Veselá potvrdila storno aniž by se omluvila použila dovědek, že chyba není na jejich straně, ale musí připustit, že zákazník má
    vzdy pravdu. Proto už nikdy Avenberg.
    Václav

    Odpovědět
  24. Špatná zkušenost, objednali jsme si zahradní nábytek,zkoušela bych i to že ho přivezli pro velký objem na dvakrát. Nábytek je nekvalitní, zůstali jsme jako mračení,vypadal jako pro malé děti ze školky.Vratili jsme ho, a ještě nám napočítali, penále, za to že jsme to neodeslal v jejich obalech, což prakticky nešlo, protože k nám to došlo v potrhanych betnach,polstry byly v roztrhanych igelitech, což nám nechtěli a taky neuznali.Vypadalo to že nábytek už před námi někdo také vrátil.Od Avenberg si už nic nekoupíme. NEDOPORUČUJI

    Odpovědět
  25. I my máme s Avenbergem špatnou zkušenost. Foliovníková plachta se po jedné sezoně rozsypala, zůstala jen „osnova“. Reklamaci přes několik upomenutí neuznali, ačkoliv u foliovníku mají jasně napsáno : záruka 2 roky. Prý se jedná o běžné opotřebení sluncem, větrem a nestálou teplotou. Asi plachta pouze do obytné místnosti.?!?! Nesolidní firma.

    Odpovědět
  26. Už jsem párkrát zde kupovala.Nemám negativní zkušenost,nábytek, markýza atd.slouží.Teď chci objednat 4 položky skoro za 10.000 Kč.A k tomu cena za dopravu,která mi vyrazila dech.2299 Kč.
    Prý nadrozměr a váha.Tak ať to neprodávají,když je to nadrozměr.Fakt přemrštěné.Tak budu fakt váhat,jestli to objednám,nebo né.

    Odpovědět
  27. Mám od nich záhradný nábytok z umelého ratanu. Po pár mesiacoch sa prehli obe trojsedačky v sedacej časti. Na reklamáciu reagovali negatívne. Vraj to vzniklo nesprávnym užívaním. Argumentovali tým , že výrobok bol testovaný na hmotnosť 210 kg. Na trojsedačku je to podľa mňa veľmi málo. Tento údaj nebol ani uvedený v popise výrobku. Inak by som si ho nekúpil. Takže neodporúčam

    Odpovědět

Napsat komentář